1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

بررسی معایب یخچال های ساید بای ساید

282 بازدید
بررسی معایب یخچال های ساید بای ساید

علی رغم این که امروزه یخچال های ساید بای ساید طرفداران زیادی پیدا کرده اند و افراد علاقه زیادی به خرید ان ها دارند و همچنینی علی رغم تمام مزایای آن ها، معایبی نیز برای یخچال های ساید بای ساید شناسایی شده است که در زمان خرید، یک فروشنده صادق باید شما را در جریان این معایب بگذارد و نمایندگی های یخچال های ساید بای ساید، مکان های معتبر برای خرید این یخچال ها هستند. به طور کلی، مهمترین معایب این دسته از یخچال ها عبارتند از:

1-   مهمترین عیب این یخچال ها، مشکل جابجایی ان ها است. یخچال های ساید بای ساید، دو تکه هستند که به هم چسبیده اند در نتیجه جابجا کردن آن ها مشکل است. شاید با خود بگویید که فقط یکبار نیاز به جابجایی یخچال دارید تا در منزل مستقر شود در حالی که شما باید به مسئله تعمیر یخچال های ساید بای ساید در زمان خرابی توجه داشته باشید و یا این که اگر مستاجر هستید، شما هر سال با معضل جابجایی این یخچال ها روبرو می شوید.

2-   یخچال های ساید بای ساید دارای فیلترهای تصفیه آب هستند که اگر چه یک امتیاز مثبت برای آن ها به حساب می آید ولی هر 6 ماه یکبار باید این فیلترها تعویض گردند در نتیجه هزینه های خرید فیلتر و تعویض آن را باید در گروه هزینه های ثابت این یخچال ها قرار داد.

3-   هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید بیشتر از یخچال های معمولی است و از طرف دیگر، هر تعمیرکار یخچال نمی تواند به درستی عیب این یخچال ها را تشخیص دهد لذا نیاز به یک تعمیرکار یخچال ساید بای ساید است.

4-   یخچال یکی از وسایل بسیار ضروری برای زندگی است که تا آخر عمر به آن نیاز است لذا شما نباید به این مسئله نگاه کنید که این یخچال ها برای دو نفر کافی است زیرا تعداد افراد خانواده بیشتر می شود و از طرف دیگر در زمان مهمانی، شما به یک یخچال جا دار نیاز دارید. در میان انواع یخچال های ساید بای ساید، مواردی وجود دارد که ظرفیت داخلی آن ها کوچک است و در نتیجه مشکل دیگر برخی از ساید بای سایدها، کم بودن فضای داخلی آن ها است.

5-   قبل از خرید یخچال ساید بای ساید، به دکور داخلی آشپزخانه توجه داشته باشید زیرا ممکن است فضای آشپزخانه را زیاد اشغال کند و یا این که جلوی برخی از کابینت ها را بگیرد در نتیجه اگر شما مستاجر هستید توصیه می کنیم که این یخچال ها را نخرید زیرا نمی دانید که در خانه بعدی که اجاره می کنید، دکور آشپزخانه چگونه است.

لینک های مفید :

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669