1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

تصویر شماتیک فریزر چیست؟

429 بازدید
تصویر شماتیک فریزر چیست؟

سیم پیچی الکتریکی، موتورها، هیترها، سوئیچ ها، کنترل ها و هر بخش الکتریکی یا الکترونیکی دیگر فریزر در تصویر شماتیک نشان داده می شوند. این تصویر اطلاعاتی در خصوص مسیر وایرها و بخش های متصل شده به واسطه آنها را نشان می دهد. این تصویر معمولاً اطلاعاتی در خصوص ولتاژ، مقاومت و اطلاعات مربوطه دیگری در خصوص اجزای استفاده شده در این سیستم را ارائه می کند. این تصویر شماتیک به یک تکنسین کمک می کند تا مشکل را تشخیص داده و یا کار تعمیر را بر اساس آن انجام دهد.

 این تصویر شماتیک را می توان از کجا پیدا کرد؟

هر وسیله برقی با وسیله دیگر متفاوت است و تکنسین ها نیز تصویر شماتیک تمام وسایل را در حافظه خود ندارند. بر این اساس، تولید کننده معمولاً تصویر شماتیکی از سیم کشی وسیله نقلیه را در خود وسیله قرار می دهد. این تصویر ممکن است یک برگه جدا باشد یا ممکن است به اتاقک چسبانده شده باشد یا ممکن است روی اتاقک چاپ شده باشد و یا ممکن است روی یک صفحه فلزی حکاکی یا مهر برجسته شده باشد.

این تصویر معمولاً برای کمک به تکنسین و اطلاع مصرف کننده قرار داده شده است. یافتن این تصویر الزاماً آسان نیست. انتظار داشته باشید که در جایی امن قرار داده شده باشد تا خیس نشود، با داغ شدن موتور نسوزد و توسط موش ها جویده نشود. معمولاً برای دسترسی به آن، باید بخش اصلی اتاقک باز شود.

برای فریزر، این تصویر معمولاً روی بخش پشتی یخچال چسبانده شده است، تا شده و درون پاکت قرار داده شد یا روی پنل محافظ در بخش زیرین پشت فریزر چاپ شده است. این محل ها، تنها محل هایی نیستند که ممکن است این تصویر در آنجا پیدا شود، پس دست از جستجو برندارید.

اگر نتوانستید این تصویر را پیدا کنید می توانید از تولید کننده درخواست یک نسخه از آن را داشته باشید. اگر این نسخه برای شما ارسال نشد تعجب نکنید چون تولید کنندگان معمولاً نمی خواهند شما خود دست به تعمیر وسیله برقی خود بزنید و تکنسین مجاز باید تعمیرات لازم را انجام دهد.

لینک های مفید :

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669