1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

جلوگیری از خرابی زمین زیر ماشین لباسشویی

379 بازدید
جلوگیری از خرابی زمین زیر ماشین لباسشویی

این امر طبیعی است که در طول مدت زمانی که از ماشین لباسشویی در منزل خود استفاده می کنید، ماشین لباسشویی دچار خرابی شود و در نتیجه نیاز به تعمیر آن وجود داشته باشد. اما  خرابی های ماشین لباسشویی از دو منظر اهمیت دارد:

1-   آسیبی که این خرابی به خود ماشین لباسشویی وارد می کند.

2-    آسیبی که ایراد وارد شده، به محل قرار گیری ماشین لباسشویی وارد می کند.

مسلما آسیب های وارد شده به ماشین لباسشویی، نیاز به نمایندگی ماشین لباسشوی و یا تعمیرکار ماشین لباسشویی دارد تا به درستی این عیوب رفع شده و منجر به آسیب جدی نگردد. اما مسئولیت جلوگیری از خراب شدن محل قرار گیری ماشین لباسشویی در اثر ایرادات این وسیله، برعهده خودتان است.

یکی از عیوب ماشین لباسشویی که می تواند منجر به خراب شدن زمین زیر ماشین لباسشویی گردد، نشتی ماشین لباسشویی است که کم کم آب از زیر ماشین لباسشویی خارج شده و بر روی زمین زیر آن می ریزد و از آنجایی که ممکن است صاحب خانه دیر متوجه این موضوع شود، لذا به مرور زمان این قسمت از زمین طبله کرده و یا سرامیک آن خراب می شود و حتی اگر شما در آپارتمان زندگی می کنید ممکن است این نشتی به سقف واحد پایینی نیز آسیب بزند. اینجا است که این عیب ماشین لباسشویی خسارت جدی وارد می کند. لذا برای جلوگیری از این مشکل، می توان از سنسورهای رطوبتی استفاده نمود.

نحوه عمل سنسور رطوبت در قطع نشتی آب ماشین لباسشویی:

برای نصب سنسور رطوبتی در ماشین های لباسشویی باید به صورت زیر عمل نمود:

1-   ابتدا اگر فلکه آب در ماشین لباسشویی شما دستی و قدیمی است، آن را با یک فلکه موتور دار جایگزین نمایید.

2-   حال شلنگ های آب ورودی و خروجی را به فلکه موتوردار متصل کرده و دقت داشته باشید که این اتصال با دقت و محکم صورت گیرد.

3-   در مرحله بعد باید سنسور را در پشت ماشین لباسشویی نصب نموده و سیم های سنسور را به سیم های فلکه متصل کنید.

4-   این سنسور رطوبتی یک پنل دارد که به محض رسیدن آب به آن، پیغام برای سنسور می فرستد که باید فلکه بسته شده و آب قطع گردد لذا بهتر است که این سنسور در روی زمین در زیر ماشین لباسشویی قرار گیرد تا اگر ماشین لباسشویی دچار نشتی و ریزش آب شد، به محض احساس کمترین رطوبت، ورود آب را قطع کند.

لینک های مفید :

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669