1669 پشتیبانی سریع
man man

سرعت عمل

سرعت عمل در کار

پرسنل متخصص

هر زمان در دسترس

قطعات اورجینال

خدمات تضمین شده

پشتیبانی

پشتیبانی بلند مدت قطعات

آیا به دریافت مشاوره رایگان و تخصصی ما نیاز دارید؟

فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید!
1669 پشتیبانی سریع
اطلاعات بیشتر
10 سال فعالیت
تعمیرات <span>سامسونگ</span>

تعمیرات سامسونگ

بهترین حامی از وسایل برقی خانگی سامسونگ در زمان نیاز به تعمیرات، نمایندگی تعمیرات سامسونگ است. شما حتی اگر از بهترین وسیله برقی در منزل خود برخوردار باشید ولی از نحوه استفاده صحیح از آن مطلع نبوده و یا برخی از عوامل همانند تغییر ناگهانی برق خانه، ممکن است باعث خرابی در وسیله گردد که نیاز به تعمیرات آن الزامی گردد. در چنین موارد مهندسین و متخصصین در نمایندگی تعمیرات سامسونگ به شما کمک خواهد کرد.

امروزه خوشبختانه در اغلب شهرهای ایران شعب متعدد نمایندگی تعمیر سامسونگ در خدمت مشتریان قرار دارد. این نمایندگی در راستای جلب رضایت مشتریان، دامنه فعالیت های خود را به تمامی استان های کشور گسترش داده و امروزه تقریبا همه کشور می توانند از خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ بهره مند شوند.

چرا نمایندگی تعمیرات سامسونگ را انتخاب کنیم؟

هیچ انسان عاقلی، بدون دلیل به انجام کاری اقدام نمی کند. اگر ما به شما پیشنهاد می کنیم تعمیر وسایل برقی سامسونگ را به نمایندگی تعمیرات سامسونگ بسپارید، دلایل متعددی برای این توصیه خود داریم که در ادامه بیان خواهیم کرد:

-       اول از همه لازم است بدانید که نیروهای متخصص در نمایندگی تعمیر سامسونگ قبل از شروع فعالیت در این نمایندگی، آزمون ورودی را طی می کنند. این آزمون افراد را غربال نموده و تنها تعمیرکارانی استخدام می شوند که از دانش علمی و عملی کافی برخوردار باشند.

-       تعمیرکاران در نمایندگی تعمیرات samsung از متدها و وسایل پیشرفته برای تعمیر وسایل معیوب استفاده می کنند در نتیجه عیب یابی کاملا دقیق و تعمیر وسیله با کیفیت بالا انجام می شود.

-       نمایندگی تعمیرات samsung در راستای رضایتمندی مشتریان، تعمیر تمامی وسایل برقی را در منزل مشتری انجام می دهد تا نیازی به جابجایی آن نبوده و دردسر برای مشتری وجود نداشته باشد.

-       مشاورین در نمایندگی samsung به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان بوده و آماده پاسخگویی به سوالات آن ها خواهند بود. همچنین مشاورین به صورت رایگان، مشتری را راهنمایی خواهند کرد تا در صورت امکان، عیب رخ داده را بدون نیاز به تعمیرکار رفع کنند.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ

به منظور بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ شما ابتدا باید نزدیک ترین نمایندگی به محل سکونت خود را یافته و با آن تماس بگیرید. خوشبختانه در اغلب مناطق ایران نمایندگی تعمیرات samsung با گروه مهندسی حرفه ای در حال فعالیت است. پس از تماس شما، مشاورین مشکل رخ داده را به تعمیرکاران مربوطه ارجاع می دهند. با توجه به تنوع وسایل برقی سامسونگ، گروه بندی تعمیکاران براساس مهارت های آن ها در تعمیر هر وسیله انجام گرفته و برای تعمیر وسیله، تعمیرکار مربوطه اعزام خواهد شد.

خدمات
تعمیرات سامسونگ
تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ
نمایندگی
تعمیرات سامسونگ شمال تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 01 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
نمایندگی
تعمیرات سامسونگ جنوب تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 02 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
نمایندگی
تعمیرات سامسونگ شرق تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 03 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
نمایندگی
تعمیرات سامسونگ غرب تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 04 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
نمایندگی
تعمیرات سامسونگ مرکز تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 05 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

تماشای همه
مراحل

نمایندگی تعمیرات

1

تماس با ما

تماس با شماره های شرکت و کارشناسان
2

توضیح نوع محصول

توضیح اینکه کدام محصول خراب است
3

اعزام کارشناس

اعزام سریع کارشناس به محل جهت تعمیر
4

تعمیر سریع

تعمیر سریع لوازم شما بدون اتلاف وقت

سوالات متداول

فهرست برخی از سوالاتی که ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد.
دامنه پوشش خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات سامسونگ چه میزان است؟
نمایندگی تعمیرات سامسونگ به منظور حمایت از کالاهای تولیدی خود و در نتیجه افزایش اعتماد مشتریان، با توجه به نوع وسیله برقی، تعمیرات همه وسایل برقی برند خود را بر عهده گرفته و کلیه خدمات مورد نیاز من جمله تعمیر، تعویض قطعات و... را برای مشتریان ارائه می کند.
آیا برای تعمیر محصولات سامسونگ گارانتی ارائه می شود؟
این احتمال وجود دارد که پس از تعمیر یک وسیله برقی، مجددا همان عیب یا عیب دیگری در وسیله رخ دهد. نمایندگی تعمیرات سامسونگ تعهد دارد که برای هر نوع خدمات پس از فروش و تعیمرات، یک بازه زمانی را متناسب با نوع وسیله در نظر گرفته و در صورتی که وسیله برقی در همین بازه زمانی دوباره دچار عیب گردید، این نمایندگی موظف به ارائه خدمات رایگان است.
اگر در هنگام راه اندازی وسیله برقی، مشکلی برای آن رخ دهد آیا نمایندگی تعمیرات سامسونگ با توجه به گارانتی وسیله، خدمات مورد نظر را ارائه می کند؟
توجه داشته باشید که در صورتی که راه اندازی وسیله برقی توسط یکی از افراد نمایندگی سامسونگ صورت گیرد، اگر همان لحظه وسیله شما خراب شد، ارائه خدمات تعمیر و یا تعویض، براساس گارانتی صورت خواهد گرفت در غیر این صورت، سامسونگ تعهدی در قبال وسیله شما نخواهد داشت.
چه مدت پس از گزارش خرابی، نمایندگی تعمیرات سامسونگ، اقدام به تعمیرات و ارائه خدمات می کند؟
جلب رضایت مشتری، مهمترین شعار نمایندگی تعمیرات سامسونگ است. در این راستا این نمایندگی متعهد است که به محض تماس مشتری و گزارش خرابی در وسیله برقی خود، فرد متخصص را متناسب با نوع وسیله برقی و عیب رخ داده، در اسرع وقت به منزل مشتری اعزام کرده تا تعمیرات را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت در همان منزل مشتری انجام دهد.
آیا برای تعمیر وسیله برقی، حتما باید به نمایندگی تعمیرات مراجعه نمود؟
این نمایندگی خود را موظف می داند که حتی المقدور همه تعمیرات را در منزل مشتری انجام دهد تا مشتری نگرانی بابت جابجایی وسله برقی به ویژه بزرگ نداشته باشد اما گاها ممکن است خرابی رخ داده به گونه ای باشد که نیاز به ارجاع وسیله به نمایندگی تعمیرات سامسونگ باشد که در این صورت نیز حمل و نقل وسیله بر عهده شما نخواهد بود بلکه نمایندگی یکی از کارکنان تحت نظارت خود را برای انتقال وسیله به نمایندگی، به منزل مشتری اعزام خواهد کرد.
تماشای همه
 1669