1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477

726 بازدید
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین دستگاه های برند سامسونگ است که دارای ظرفیت 7 کیلوگرمی است. این ماشین شست و شو انتخاب ایده آل و مناسبی برای تازه عروس ها و یا خانواده هایی با جمعیت کم به شمار می رود.

ویژگی های ماشین لباسشویی سامسونگ J1477

قابلیت اضافه کردن لباس یکی از اصلی ترین ویژگی این ماشین لباسشویی است که آن را در شمار دستگاه های شست و شوی پیشرفته موجود در بازار قرار داده است. این ماشین لباسشویی دارای فناوری حباب ساز برای شست و شوی کامل و پیشرفته می باشد.

خیس خوردن لباس ها قبل از شست وشوی اصلی از دیگر ویژگی های این ماشین است که باعث می شود تمامی لکه ها به راحتی از لباس پاک شوند. شما با استفاده از این ماشین می توانید لباس های حساس را با دمای پایین به طور کامل شسته و از وا رفتگی و شل شدن آن ها جلوگیری کنید.

دیگ این ماشین لباسشویی همانند دیگر دستگاه های پیشرفته موجود در بازار از نوع الماسه و با قابلیت شست و شوی خودکار می باشد. فرو رفتگی ها و بیرون زدگی های مناسب دیگ باعث شست و شوی کامل تمامی بخش های لباس شده و شست و شوی خودکار دیگ هر گونه میکروب و آلودگی را از دیگ پاک می کند.

برای گرم شدن آب در این دستگاه از یک هیتر سرامیکی استفاده شده است. این هیتر می تواند تا سه برابر هیترهای المنتی گرما تولید کرده و در عین حال مصرف انرژی کم تری داشته باشد.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477  دارای سیستم عیب یابی هوشمند و خودکار بوده تا بسیاری از ایرادهای به وجود آمده در دستگاه را به طور خودکار برطرف کند. میزان مصرف آب و انرژی این دستگاه آن را در رده انرژی A+++ قرار داده است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669