1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماکروفر سامسونگ مدل CE288

1104 بازدید
ماکروفر سامسونگ مدل CE288

ماکروفر سامسونگ مدل CE288 دارای رنگی مشکی و طراحی بسیار شیک و زیبا است که می توانید آن را با هر دکوراسیونی در آشپزخانه خود ست کنید. با استفاده از قابلیت تنظیم زمان پخت شما می توانید زمان مشخصی را برای طبخ غذای مورد نظر خود تعیین کرده تا دستگاه بعد از طی زمان تعیین شده خاموش شود. این گزینه شما برای همیشه از غذاهای سوخته خلاص می شوید!

ویژگی های ماکروفر سامسونگ CE288

این ماکروفر 28 لیتری بوده و شما می توانید تمامی وعده های غذایی خانواده کم جمعیت تا پر جمعیت خود را با آن آماده کنید. داشتن برنامه های پخت متنوع به شما این امکان را می دهد که تنها با فشردن یک دکمه بدون هیچ دستور پختی، غذای مورد نظر خود را آماده کنید.

در صورتی که اهل پخت شیرینی و دسر هستید، می توانید از حالت کانوکشن دستگاه استفاده کنید. کانوکشن محیط داخلی ماکروفر را به صورت فر شبیه سازی کرده و شما می توانید هر دسر، کیک و یا شیرینی را با آن تهیه کنید.

در صورتی که برنامه غذایی شما غذاهای رژیمی و بدون چربی است، می توانید خوراکی های مختلف از سبزیجات تا گوشت و ماهی را گریل کرده و غذایی کاملا سالم به خودتان هدیه کنید. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه پخت، سیستم توزیع گرمای 3 گانه و یا TDS است. این فناوری هوای گرم را به صورت چندگانه در محیط به جریان انداخته تا تمامی بخش های غذا به طور یکنواخت پخته شوند.

ماکروفر سامسونگ مدل CE288 دارای محظفه داخلی سرامیکی است. سرامیک در عین قابلیت تحمل دمای بسیار بالا، به راحتی تمیز شده و مواد غذایی به آن نمی چسبد. در کنار روش های پخت ذکر شده در بالا، می توانید از پخت مایکروویو و پخت ترکیبی نیز استفاده کرده و غذاهایی خوشمزه و لذیذ آماده کنید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669