1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماکروفر سامسونگ مدل GE402T Grill

335 بازدید
ماکروفر سامسونگ مدل GE402T Grill

ماکروفر سامسونگ مدل GE402T Grill برای افراد سخت سلیقه ای که می خواهند یک دکوراسیون بی نظیر در آشپزخانه داشته باشند یک پیشنهاد ویژه است. بدنه مشکی آینه ای  براق این ماکروفر با هر سبک طراحی شیک و زیبایی هماهنگی داشته و چشم اندازی مدرن به آشپزخانه شما می دهد.

ویژگی ها

1    ماکروفر سامسونگ GE402T Grill مجهز به سیستم TDS یا همان تویع یکنواخت گرما می باشد. این سیستم به توزیع یکسان گرما در تمامی قسمت های ماکروفر کمک کرده و غذا به صورت یکدست و مغز پخت طبخ می شود.

2    پنل کاربری لمسی با حساسیت مناسب کار با ماکروفر GE402 را بسیار راحت کرده است. تنها یک اشاره برای انتخاب برنامه مورد نظر کافیست.

3    سطح داخلی این محصول سرامیکی بوده و نسبت به دیگر عناصر مقاوم تر بوده و خش برنمی دارد. همچنین از نظر بهداشت نیز سرآمد است زیرا مانع پخش باکتری ها شده و البته به راحتی نیز تمیز می شود. این سطح سرامیکی تا جایی که کارآمد است که تاییدیه موسسه هوهنشتاین آلمان را کسب کرده است.

4    اگر ماکروفر خود را روی حالت ECO قرار دهید می توانید تا 40 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

5    با استفاده از ماکروفر سامسونگ مدل GE402T Grill می توانید از سیستم پخت و پز با امواج یا ماکروویو و نیز گریل برای پخت انواع استیک های خوشمزه بهره مند شوید.

6    قفل کودک، یخ زدایی سریع، گرمکن، ظرفیت بالای 40 لیتر، بشقاب ترد و برنامه های پخت و پز گوناگون از دیگر ویژگی های این ماکروفر سامسونگ می باشد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669