1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماکروفر سامسونگ مدل SAMI-6

408 بازدید
ماکروفر سامسونگ مدل SAMI-6

ماکروفر سامسونگ مدل SAMI-6 یکی از محصولات کارآمد این شرکت می باشد. برنامه های پخت و پز متنوع، برنامه تهیه ماست و خمیر، گریل گسترده و یکنواخت، طراحی فو العاده زیبا، پوشش داخلی سرامیکی، قفل کودک، رنگبندی مشکی و سفید، کنترل لمسی و دکمه ای و … از ویژگی های ماکروفر SAMI-6 می باشد.

 ویژگی ها

·       فناوری HOTBLAST هوای داغ را از طریق حفره های متعدد به صورت یکنواخت روی غذا متمرکز می کند. از این رو زمان پخت غذا به مقدار چشمگیری کاهش یافته و در انرژی صرفه جویی می شود.

·       فناوری SlimFry مژده ای برای کسانی است که عاشق سرخ کردنی هستند و به هر دلیلی از خوردن آن دوری می کنند. این برنامه خوراکی هایی همچون سیب زمینی را بدون ذره ای روغن برای شما ترد و خوشمزه آماده می کند.

·       ابعاد ماکروفر جمع و جور و مناسب است اما به لطف طراحی اصولی فضای داخلی بزرگی داشته و از یک سینی گردان برای پخت غذا در ظروف بزرگ برخوردار است.

·       به راحتی می توانید سینی گردان را از ماکروفر خارج کرده و از تمامی فضای آن برای قرار دادن ظروف مستطیلی استفاده کنید.

·       15 برنامه پخت و پز متنوع امکان طبخ هر غذایی اعم از رنج قهوه ای تا انواع گریل و ماهی را برای کاربر فراهم می کند.

·       پخت و پز هوشمند از دیگر ویژگی های ماکروفر سامسونگ مدل SAMI-6 است. اگر دکمه پخت هوشمند را بفشارید یک سنسور میزان رطوبت غذا را سنجیده و زمان پخت مناسب آن را تعیین می کند. بدین ترتیب غذاها  در این ماکروفر به صورت کامل و البته تازه پخت می شوند.

·       اگر ماکروفر SAMI-6 را روی حالت اکومد قرار دهید کمترین مصرف برق را به ویژه در حالت استندبای دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669