1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

مشخصات بارز ماشین ظرفشویی سامسونگ

436 بازدید
مشخصات بارز ماشین ظرفشویی سامسونگ

زمانی که شما قصد خرید ماشین های ظرفشویی را دارید، در بازار با برندهای مختلفی مواجه می شوید که اگر چه شانس انتخاب شما را بالا می برند ولی برای شما این سوال پیش می آید که کدام برند، بهتر است و عملکرد بهتری را از خود نشان خواهد داد. لذا ما تصمیم گرفته ایم که از میان برندهای موجود، به بررسی سه برند برتر در زمینه ماشین ظرفشویی بپردازیم که در این مقاله، مهمترین مشخصات ماشین های ظرفشویی سامسونگ را بیان خواهیم نمود.

1-   استفاده از تکنولوژی شست و شو با بخار

یکی از مهمترین و جدیدترین تکولوژی هایی که امروزه در برخی از برندهای ماشین ظرفشویی من جمله برند سامسونگ دیده می شود، استفاده از بخار در شستن ظروف است. در این تکنولوژی، اسپری هایی در دستگاه تعبیه شده است تا زمانی که ظروف داخل ماشین ظروفشویی قرار می گیرند، این اسپری می تواند از 4 طرف به دور ظروف چرخیده و با تولید بخار، ظروفی که بسیار کثیف  و حتی چسبنده هستند را به خوبی تمیز کند.

2-   ایجاد کمترین سر و صدا

مهمترین گزینه انتخاب ماشین های ظرفشویی، میزان تولید صدا است و همه تمایل دارد برندی خریداری شود که کمترین صدا را تولید می کندو لازم است بدانید که برند سامسونگ، به دلیل داشتن درب 6 لایه و عایق، به عنوان کم صداترین برندها شناخته شده است.

3-   کمترین مصرف انرزی

هر وسیله برقی، یک برچسب انرژی دارد که نشان می دهد این وسیله به ازای چه مقدار مصرف انرژی، عملکرد خوبی دارد. برند سامسونگ، به عنوان کم مصرف ترین برندها معرفی شده است به گونه ای که با کمترین مقدار انرژی، بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد و استاندارد بالایی دارد.

4-   قابلیت تنظیم قفسه ها

شما با ماشین ظرفشویی سامسونگ می توانید ارتفاع قفسه ها را تنظیم کنید. به گونه ای که حتی می توانید یکی از قفسه ها را خارج نموده و در نتیجه ظروف بزرگ را داخل ماشین ظرفشویی قرار داد.

5-   شست و شوی کامل با چرخه نیمه بار

ویژگی جالب ماشین ظرفشویی سامسونگ این است که اگر ظروف شما زیاد کثیف نباشد و برای مثال شما فقط بخواهید گرد و غبار را از روی آن ها بردارید، نیازی نیست که یک چرخه کامل شست و شو را انجام دهید بلکه می توانید برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که چرخه شست و شو به صورت نیمه انجام شود در این صورت هم در مصرف انرژی صرفه جویی شده و هم به ماشین ظرفشویی فشار بیهوده وارد نگشته است.

6-   نشت یابی دیجیتال

در ماشین ظرفشویی سامسونگ، طراحی به گونه ای صورت گرفته است که حتی با مقدار کمی نشتی آب، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و در نتیجه از خسارت های بیشتر و جدی تر جلوگیری می گردد.

7-   سرعت شست و شو

ماشین ظرفشویی سامسونگ، با شستن سریع تر ظروف، در زمان صرفه جویی می کند. البته این شستن سریع، به معنی دقت کم در زمان شستن نیست. بلکه با تکنولوژی هایی که دارد، بهترین شست و شو را در کمترین زمان انجام می دهد.

لینک های مفید :

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669