1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

معرفی انواع ماشین های ظرفشویی

300 بازدید
معرفی انواع ماشین های ظرفشویی

در دنیای امروز که خانم ها نیز مشغول به کار هستند و در کنار همسران خود، به حرفه ای برای درآمد مشغول هستند، یکی از معضلات که با آن روبرو هستید، نظافت منزل است زیرا خانم ها نیز همانند آقایان تا اتمام وقت اداری باید در محل کار باشند و بلافاصله پس از آمدن به خانه نیز باید به امور خانه بپردازند و در این شرایط خستگی، انجام کار خانه نیز بسیار طاقت فرسا خواهد بود. به همین دلیل خدماتی برای خانم ها ارائه شده است که بتواند کمی از کارهای آن ها را در خانه کم کند و یکی از این موارد، ماشین ظرفشویی است.

ماشین های ظرفشویی از جمله وسایل برقی است که کار شست و شوی ظرف ها را به خوبی انجام می دهد و فقط کافی است که شما ظروف را براساس اصول صحیح چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی، در داخل وسیله بچینید. اما در زمان خرید ماشین ظرف شویی، شما با انواع مختلف این وسیله روبرو می شوید که باعث می شود قدرت انتخاب برای شما سخت گردد. در این مقاله ما به بررسی مدل های مختلف ماشین ظرفشویی از نظر ساختمانی می پردازیم:

1- ماشین های ظرفشویی ایستاده

این دسته از ماشین های ظرفشویی، دقیقا عین یک ماشین لباسشویی هستند که روی زمین قرار می گیرند. این نوع از ماشین ها را هم می تواند همانند ماشین های لباسشویی در یک قاب در داخل آشپزخانه قرار داد که در این صورت ماشین ظرفشویی تو کار قرار می گیرد و یا این که می توان در یک گوشه از آشپزخانه روی زمین قرار داد. ماشین های ظرفشویی بزرگ چون حجم زیادی از ظروف را در داخل خود جای می دهند لذا برای خانواده های پر جمعیت مناسب هستند.

2- ماشین ظرفشویی رو میزی

این نوع از ماشین های رومیزی، روی کابینت قرار می گیرند و کوچک تر از مدل های ایستاده هستند در نتیجه ماشین های ظرفشویی رومیزی، برای خانواده های کم جمعیت استفاده می شود که ظروف کمتری در هر وعده از غذا برای شستن دارند. اما لازم است بدانید که این وسیله را نمی توان در هر قسمت از آشپزخانه قرار داد بلکه از آنجایی که لوله تخلیه باید داخل سینک قرار گیرد، باید در محلی قرار گیرد که نزدیک سینک باشد تا هم تخلیه از مسیر صورت گیرد و هم از لوله آب متصل به شیر آب سینک، یک لوله به ماشین ظرفشویی متصل شود و آب ورودی را تامین نماید. البته مزیت این دسته از ماشین های ظرفشویی نسبت به حالت ایستاده در این است که در صورت خرابی و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی، انتقال آن به مایندگی های ماشین ظرفشویی راحت تر است.

لینک های مفید :

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669