1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نحوه استفاده صحیح از ماشین ظرفشویی

407 بازدید
نحوه استفاده صحیح از ماشین ظرفشویی

یک قانون کلی برای تمام وسایل برقی وجود دارد که بیان می کند: ” بخش عمده ای از طول عمر وسیله برقی، جدای از نوع برند، به نحوه استفاده شما از آن وسیله بستگی دارد”. در نتیجه در مورد ماشین ظرفشویی نیز همین گونه است. شما باید نه تنها نکات مهم در استفاده از ماشین ظرفشویی را متناسب با نوع برند آن بدانید بلکه باید از این موضوع آگاهی داشته باشد که بهترین و صحیح ترین روش استفاده از آن چگونه است تا از خرابی و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی جلوگیری شود. برای این منظور ما در این مقاله، مهمترین مطالب در این زمینه را بیان خواهیم نمود:

1-   توصیه می کنیم که برای راه اندازی و نصب ماشین  ظرفشویی، از نمایندگی ماشین ظرفشویی خود کمک بگیرید و کار را به ایشان واگذار کنید تا در صورت بروز مشکل، به تعهدات خود عمل کنند.

2-   قبل از استفاده از ماشین ظرفشویی، دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه نمایید زیرا هر برند، ممکن است تغییراتی در ماشین ظرفشویی ایجاد کرده باشد و یا این که نوع پودر استفاده در هنگام شست و شو و یا سایر موارد، برای هر برند متفاوت باشد لذا اگاهی از این موارد باعث افزایش کارایی ماشین ظرفشویی و افزایش طول عمر آن می گردد.

3-   برای قرار دادن ظروف در داخل ماشین ظرفشویی، به اصول چیدمان ظروف توجه داشته باشید. شاید این مورد از نظر شما خیلی ساده و بی اهمیت به نظر برسد ولی دقیقا همین مورد در صورتی که رعایت نشود، مشکلاتی را به بار خواهد آورد.

4-   توجه داشته باشید که منظور از استفاده صحیح از ماشین ظرفشویی، فقط شست و شوی بهینه ظروف نیست بلکه از جنبه دیگر که سلامت و پایداری عمر دستگاه هست هم باید به این موضوع توجه شود. لذا حجم ظروف در ماشین ظرفشویی را متناسب با حجم تعیین شده برای آن تنظیم کنید نه بیشتر و نه کمتر.

5-   زمان استفاده از ماشین ظرفشویی را در ساعات پرمصرف و ساعاتی که هوای منزل گرم است قرار ندهید. برای مثال برخی افراد دقیقا در هنگام ظهر که آشپزخانه به دلیل سماور و اجاق گاز، بسیار گرم شده است، اقدام به روشن نمودن ماشین ظرفشویی می کنند. این دستگاه در حین شست و شو، دمای خود را زیاد می کند و در نتیجه اگر دمای محیط هم زیاد باشد، فشار زیادی به آن وارد شده و احتمال خرابی و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی پیش خواهد امد.

لینک های مفید :

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669