1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی

803 بازدید
نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از وسایل شست و شو در هر خانه ای است ولی جالب است بدانید که بسیاری از افراد گمان می کنند چون ماشین لباسشویی مسئول شست و شو است، لذا همیشه تمیز و فاقد میکروب خواهد بود در صورتی که این باور کاملا غلط است. به هر حال در زمان شستن لباس ها، میکروب هایی هستند که در شکاف ها و قسمت های مختلف بدنه ماشین لباسشویی پنهان شده و تکثیر می کنند. از طرف دیگر اگر لباس شما پشمی باشد، پرزهای آن مدام در فیلتر و درزهای بدنه ماشین لباسشویی جمع می شود و همه این عوامل دست به دست هم می دهند که دیگ ماشین لباسشویی کثیف شده و لذا از این پس، لباس های شسته شده صد در صد تمیز نخواهند بود زیرا کثیفی های ماشین لباسشویی روی آن ها خواهد نشت. در این جا است که تمیز کردن ماشین لباسشویی اهمیت می یابد و برای این منظور، باید به صورت زیر عمل کرد:

1-   شستن جاپودری

شاید شما بارها با این صحنه روبرو شده باشید که پس از اتمام کار ماشین لباسشویی، مقداری پودر در جا پودری باقی مانده است. به طور کلی پس از هر بار شستن باید جاپودری را خارج نمود و با اسفنج و آب آن را شست تا مواد شونیده باقی نماند زیرا پس از مدتی حتما جلبک های سبز داخل آن ایجاد می گردد.

2-   تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی

کثیف ترین قسمت ماشین لباسشویی، فیلتر آن است که در قسمت پایین قرار گرفته است. در این قسمت پرز، مو، قسمت های ریز جدا شده از لباس همانند دکمه و… جمع می شود لذا هر ماه باید فیلتر را خارج نموده و کاملا تمیز نمود.

3-   تمیز کردن درب ماشین لباسشویی

پس از هر بار شست و شوی لباس توسط ماشین لباسشویی، بلافاصله با یک دستمال تمیز، نوار لاستیکی دور درب را تمیز و خشک نمایید زیرا در هنگام شست و شوی لباس، آب به داخل این نوار می رود و اگر پس از پایان شست و شوی لباس، این نوار پلاستیکی خشک نشود، حتما محفظه شست و شو بو گیر خواهد شد.

4-   تمیز کردن محفظه داخلی ماشین لباسشویی

حتما گمان می کنید که این قسمت در حین شستن لباس تمیز می شود در حالی که باید بدانید که محفظه داخلی به دلیل داشتن سوراخ، محل مناسبی برای قرار گرفتن جرم و میکروب است لذا هر ما ماشین لباسشویی را بدون لباس روشن نموده و حتی المقدور از قرص ضدعفونی کنندگی ماشین لباسشویی کمک بگیرید تا این قسمت تمیز و ضدعفونی شود.

لینک های مفید :

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669