1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

چگونه مونتاژ شناور ماشین ظرفشویی را بررسی کنیم؟

734 بازدید
چگونه مونتاژ شناور ماشین ظرفشویی را بررسی کنیم؟

شناور درون ماشین ظرفشویی در سینک قرار گرفته است. زمانی که آب سینک را پر می کند، آب شناور را بالا می آورد. زمانی که شناور به سطح خاصی می رسد، سوئیچ شناور فعال می شود که در نتیجه موجب قطع شدن جریان آب می شود. در برخی از ماشین های ظرفشویی، سوئیچ شناور تنها برای جلوگیری از سرریز شدن استفاده می شود و میزان آب به کمک تایمر تنظیم می شود.

هشدار: پیش از تلاش برای تست یا تعمیر، اصول ایمنی را مطالعه کنید.

پیش از تست مونتاژ شناور، ماشین ظرفشویی را برق بکشید یا برق را از جعبه فیوز یا پنل قطع کننده، قطع کنید تا از برق گرفتگی جلوگیری شود.

برای بررسی مونتاژ شناور، ماشین ظرفشویی را باز کنید و رک (چارچوب) پایینی را جدا کنید. پوشش شناور را بردارید (در صورت وجود، می توان این موضوع را بر اساس این حقیقت شناسایی کرد که این پوشش بالا یا پایین نمی شود). این پوشش ممکن است در جای خود چفت شده باشد یا به کمک یک پیچ در جای خود محکم شده باشد.

چندین مرتبه شناور را بالا برده و رها کنید. شناور باید آزادانه حرکت کند. اگر شناور می چسبد، ممکن است مانع پر شدن یا تخلیه شدن مناسب ماشین ظرفشویی شود. شناور را جدا کنید و بدنبال انسدادی باشید که ممکن است مانع حرکت آزادانه آن شود. شناور معمولاً در جای خود چفت می شود. اگر با فشار کمی بیرون نیامد، ممکن است نیاز باشد که شناور را ابتدا از سوئیچ شناور جدا کنید.

شناور ماشین ظرفشویی

شناور ماشین ظرفشویی

شناور و پوشش شناور را تعویض کنید. اگر هیچ گونه انسدادی پیدا نکردید و مشکل هنوز هم وجود داشت، سوئیچ شناور را بررسی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک های مفید :

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669