1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ مدل PR30PN-RZ30PN

637 بازدید
یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ مدل PR30PN-RZ30PN

یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ مدل PR30PN-RZ30PN یک مجموعه بسیار کامل و کارآمد برای منزل شما به شمار می رود. شما می توانید هر کدام از بخش های یخچال و فریزر را به صورت جداگانه و یا در کنار هم استفاده کنید.

ویژگی های یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ PR30PN-RZ30PN

یکی از ویژگی های این یخچال فریزر طراحی بسیار زیبا و مدرن است که در کنار زیبایی بتوان از فضای داخلی آن به صورت بهینه استفاده کرد. علاوه بر کشو ها و قفسه های موجود در فریزر، روی درب آن نیز طبقات کوچکی طراحی شده است که شما می توانید بسته های کوچک مواد فریز شده را در آن ها قرار دهید.

مصرف انرژی دستگاه بسیار پایین بوده و رده انرژی آن A+ است. بنابراین شما با خرید آن هم به حفظ محیط زیست کمک کرده و هم هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش می دهید.

یخچال آن دارای 5 طبقه بوده که 4 طبقه آن از نوع درب دار است. بنابراین شما می توانید هر ماده غذایی را در قفسه مناسب خود قرار داده و از بو نگرفتن آن ها آسوده خاطر باشید. شما می توانید مواد خوراکی مخصوص و مورد نظرتان را در کشو با قابلیت تنظیم دما و حرارت قرار داده و این مقادیر را متناسب با ماده خوراکی تنظیم کنید.

فریزر یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ مدل PR30PN-RZ30PN نیز دارای 2 قفسه و 5 کشو است و شما می توانید مواد غذایی مختلف را در آن ها جای دهید. قفل کودک طراحی شده در این یخچال و فریزر شما را بابت ایمنی دستگاه مطمئن کرده و فرزند شما به هیچ وجه نمی تواند تنظیمات یخچال را تغییر دهد. از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر می توان به آب سرد کن، روشنایی داخلی LED، میزان صدای بسیار کم و غیره اشاره کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669