1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر سامسونگ در تبریز

408 بازدید
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

در صورتی که قرار است ماکروفر را برای منزل و یا محل کار خود خریداری نمایید، پیشنهاد ما این است که ماکروفر سامسونگ را برای این منظور انتخاب نمایید. چرا که اولا برند سامسونگ برای تولید ماکروفر، از آخرین فناوری های جهانی و طراحی های روز کمک می گیرد تا هم کارایی وسیله ارتقا یافته و هم این که از نظر ظاهری، مورد پسند مشتریان واقع شود. از طرف دیگر با توجه به این که ممکن است ماکروفر به هر دلیل خراب شود، لذا این برند با راه اندازی مرکز های تعمیرات در استان های مختلف کشور، از مشتریان خود حمایت می کند. در صورتی که شما در تبریز زندگی می کنید و ماکروفر سامسونگ شما خراب شده است، می توانید برای تعمیر ماکروفر سامسونگ در تبریز با مرکز تعمیرات سامسونگ در تبریز تماس بگیرید.

 

شماره تماس تعمیر مایکروویو سامسونگ در تبریز

 

04133869692

 

09929865974

 

مناطق تحت پوشش تعمیر مایکروویو سامسونگ در تبریز

 

1- ائل گلی -گلشهر – پرواز-رجایی شهر -زعفرانیه-خاوران-یاغچیان – فردوس -دادگستری -باخچه بان
۲- ولیعصر- رشدیه – استانداری – نصر -باغمیشه – مرزداران-الهیه -ولی امر-گلکار -گلپارک
۳- عباسی – ششگلان – چایکنار – آبرسان – گلگشت – امام خمینی
۴- منصور – ششگلان – شهید بهشتی – ساعت – بازار – ۱۷ شهریور- شهناز- شریعتی -حافظ- باغشمال – ارتش – پاستور
۵- منظریه – نصف راه – لاله – رسالت – اندیشه – رازی -جلالیه – ابوریحان – راه آهن -قطران
۶- قرآغاج-بهار – استاد جعفری – خانه سازی – شمس تبریزی – شهرک ارم-شهرک نور – حکم آباد

 

آدرس دفتر  : یاغچیان خیابان نور ۱۸ متری مائده

 

اگر دستگاه شما گارانتی دارد تنها با نمایندگی رسمی دستگاه خود تماس حاصل فرمائید

 

چگونه از جرقه زدن ماکروفر سامسونگ پیش گیری کنیم؟

 

تعمیر مایکروویو سامسونگ در تبریز : برای پیشگیری از جرقه زدن مایکروفر سامسونگ و حفظ ایمنی، می‌توانید مراهم زیر را رعایت کنید:

  1. استفاده از وسایل مناسب: مطمئن شوید که وسایلی که درون مایکروفر قرار می‌دهید، برای استفاده در مایکروفر مناسب هستند و از جنس‌هایی مانند سرامیک، شیشه یا پلاستیک مقاوم در برابر حرارت هستند. استفاده از وسایل فلزی، ظرف‌های آلومینیومی یا فلزی که قطعات فلزی در آن دارد، توصیه نمی‌شود زیرا می‌تواند جرقه زننده باشند.
  2. عدم استفاده از ظروف فلزی: جرقه زدن معمولاً هنگام استفاده از ظروف فلزی در داخل مایکروفر رخ می‌دهد. بنابراین، از استفاده از ظروف فلزی، نظیر ظروف قابل استفاده یکبار مصرف از فلز، ظروف آلومینیومی یا ظروف فلزی با قطعات فلزی در ساختار آن‌ها خودداری کنید.
  3. حذف اشیای فلزی: قبل از قرار دادن هر موردی در داخل مایکروفر، مطمئن شوید که هیچ چیز فلزی در داخل مایکروفر قرار ندارد. این شامل قرار دادن سفره‌ها، توری‌های فلزی، قاشق‌ها، چنگال‌ها و سایر اشیای فلزی است. همچنین، هنگام پختن یا گرم کردن غذاها در ظروف پلاستیکی، حتماً در برابر ظرف‌های فلزی محافظت کنید.
  4. عدم استفاده از ظروف شکستنی: از استفاده از ظروف شکستنی مانند ظروف شیشه‌ای یا سرامیکی که خراب شده‌اند و ترک خورده‌اند، خودداری کنید. ترک و خرابی در این ظروف ممکن است باعث جرقه زدن و حتی شکستن مایکروفر شود.
  5. تمیز نگه داشتن داخل مایکروفر: اطمینان حاصل کنید که داخل مایکروفر تمیز است و هیچ مایعات، ذرات غذایی یا پارچه‌های پراکنده‌ای در آن وجود ندارد. مایعات یا پارچه‌های پراکنده می‌توانند جرقه زدن را تسریع کنند. همچنین، دستگاه را به طور منظم تمیز کرده و از وجود خاک و چربی در محلاستفاده از مایکروفر سامسونگ:
  6. استفاده از وسایل مناسب: مطمئن شوید که وسایلی که درون مایکروفر قرار می‌دهید، برای استفاده در مایکروفر مناسب هستند و از جنس‌هایی مانند سرامیک، شیشه یا پلاستیک مقاوم در برابر حرارت هستند. استفاده از وسایل فلزی، ظرف‌های آلومینیومی یا فلزی که قطعات فلزی در آن دارد، توصیه نمی‌شود زیرا می‌تواند جرقه زننده باشند.
  7. عدم استفاده از ظروف فلزی: جرقه زدن معمولاً هنگام استفاده از ظروف فلزی در داخل مایکروفر رخ می‌دهد. بنابراین، از استفاده از ظروف فلزی، نظیر ظروف قابل استفاده یکبار مصرف از فلز، ظروف آلومینیومی یا ظروف فلزی با قطعات فلزی در ساختار آن‌ها خودداری کنید.
  8. حذف اشیای فلزی: قبل از قرار دادن هر موردی در داخل مایکروفر، مطمئن شوید که هیچ چیز فلزی در داخل مایکروفر قرار ندارد. این شامل قرار دادن سفره‌ها، توری‌های فلزی، قاشق‌ها، چنگال‌ها و سایر اشیای فلزی است. همچنین، هنگام پختن یا گرم کردن غذاها در ظروف پلاستیکی، حتماً در برابر ظرف‌های فلزی محافظت کنید.
  9. عدم استفاده از ظروف شکستنی: از استفاده از ظروف شکستنی مانند ظروف شیشه‌ای یا سرامیکی که خراب شده‌اند و ترک خورده‌اند، خودداری کنید. ترک و خرابی در این ظروف ممکن است باعث جرقه زدن و حتی شکستن مایکروفر شود.
  10. تمیز نگه داشتن داخل مایکروفر: اطمینان حاصل کنید که داخل مایکروفر تمیز است و هیچ مایعات، ذرات غذایی یا پارچه‌های پراکنده‌ای در آن وجود ندارد. مایعات یا پارچه‌های پراکنده می‌توانند جرقه زدن را تسریع کنند. همچنین، دستگاه را به طور منظم تمیز کرده و از وجود خاک و چربی در محل