1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در تبریز

449 بازدید
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

زمانی که وسیله برقی شما خراب می شود شما در اولین قدم باید به سراغ تعمیرکاران متخصص بروید. در محیط زندگی ما افراد زیادی در سمت تعمیرکار وسایل برقی فعالیت می کنند اما همه آن ها از دانش علمی و عملی کافی برای عیب یابی دقیق و تعمیر کافی شما برخوردار نیستند. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم به مرکز های تعمیرات برای این منظور مراجعه کنید. شما می توانید برای تعمیر فریزر سامسونگ با نزدیک ترین مرکز در نزدیکی محل زندگی خود تماس گرفته  و شاهد خدمات تعمیرات در محل باشید. برای مثال اگر شما در تبریز زندگی می کنید باید از مرکز تعمیرات سامسونگ در تبریز کمک گرفته و یخچال فریزر خود را تحت نظر متخصصین تعمیر کنید.

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

 

شماره تماس تعمیر فریزر سامسونگ در تبریز

 

04133869692

 

09929865974

 

مناطق تحت پوشش تعمیر فریزر سامسونگ در تبریز

 

1- ائل گلی -گلشهر – پرواز-رجایی شهر -زعفرانیه-خاوران-یاغچیان – فردوس -دادگستری -باخچه بان
۲- ولیعصر- رشدیه – استانداری – نصر -باغمیشه – مرزداران-الهیه -ولی امر-گلکار -گلپارک
۳- عباسی – ششگلان – چایکنار – آبرسان – گلگشت – امام خمینی
۴- منصور – ششگلان – شهید بهشتی – ساعت – بازار – ۱۷ شهریور- شهناز- شریعتی -حافظ- باغشمال – ارتش – پاستور
۵- منظریه – نصف راه – لاله – رسالت – اندیشه – رازی -جلالیه – ابوریحان – راه آهن -قطران
۶- قرآغاج-بهار – استاد جعفری – خانه سازی – شمس تبریزی – شهرک ارم-شهرک نور – حکم آباد

 

آدرس دفتر  : یاغچیان خیابان نور ۱۸ متری مائده

 

اگر دستگاه شما گارانتی دارد تنها با نمایندگی رسمی دستگاه خود تماس حاصل فرمائید

 

دلیل صدای زیاد یخچال سامسونگ چیست؟

 

صدای زیاد یخچال سامسونگ ممکن است به علت عوامل زیر باشد:

  1. کمپرسور: کمپرسور یخچال، که مسئول فشرده سازی و گرمایش مبرد است، ممکن است صداهایی تولید کند. این صداها عموماً به عنوان “برق زدن” یا “گرگرگر” شناخته می‌شوند و به طور معمول طبیعی هستند. با این حال، اگر صدای کمپرسور بسیار شدید یا نامعمول به نظر می‌رسد، ممکن است نیاز به بررسی و تعمیر داشته باشد.
  2. فن‌ها: یخچال سامسونگ ممکن است دارای فن‌های خنک‌کننده باشد که برای جریان هوای سرد درون یخچال استفاده می‌شوند. این فن‌ها ممکن است در فعالیت خود صداهایی تولید کنند که به عنوان “شیوش” یا “سوزن زدن” شناخته می‌شوند. اگر صدای فن‌ها بسیار بلند یا غیرطبیعی به نظر می‌رسد، باید بررسی شوند و در صورت لزوم تعمیر شوند.
  3. چرخش یخچال: هنگامی که یخچال سامسونگ در حال سرد شدن است، ممکن است صداهایی مشابه “تیک تیک” یا “سوزن زدن” تولید کند که به عملکرد سیستم سردکننده مربوط می‌شود. این صداها به طور عمومی طبیعی هستند و در طول زمان کاهش می‌یابند.
  4. ثلایا: ثلایا یا یخ‌زدگی در بخش فریزر می‌تواند صداهای نویزی تولید کند. این صداها عموماً به عنوان “رقص یخ” یا “صدای شکستن یخ” شناخته می‌شوند. برای کاهش ثلایا، مطمئن شوید که درب فریزر به درستی بسته شده و هوا و رطوبت به درستی کنترل می‌شوند.
  5. قرارگیری نامناسب: اگر یخچال سامسونگ بر روی یک سطح نامناسب قرار گرفته باشد یا با سطح یا دیگر اشیاء در تماس باشد، صداهای ناخوشایند ممکن است تولید شود. مطمئن شوید که یخچال به درستی و روی یک سطح صاف و استوار قرار داده شده است.

اگر صدای یخچال سامسونگ شما بسیار نگران‌کننده یا نامعمول به نظر می‌رسداشته باشد و مشکل برطرف نشود، توصیه می‌شود با مرکز خدمات مشتریان سامسونگ تماس بگیرید یا به تعمیرکار مجاز مراجعه کنید تا مشکل را بررسی و رفع کنند.