1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

یخچال فریزر فود شوکیس سامسونگ مدل Romano STS

332 بازدید
یخچال فریزر فود شوکیس سامسونگ مدل Romano STS

یخچال فریزر فود شوکیس سامسونگ مدل Romano STS راحتی و آسایش را برای شما به ارمغان می آورد. یخچالی با فضای بزرگ و انعطاف پذیر که به راحتی بنابر ابعاد مواد غذایی قابل تغییر می باشد. این یخچال دارای برچسب انرژی استار بوده و کمترین مصرف و پایین ترین صدا را چه به هنگام کار یا تولید یخ دارد.

 ویژگی ها

·       سرمایش دقیق: یکی از ویژگی های یخچال فریزر فودشوکیس 684 لیتری مدل Romano STS سیستم سرمایش دقیق است. این سیستم نوسانات سرما را کاهش داده و هوا به صورت یکنواخت در یخچال و فریزر پخش می شود. از این رو بافت و تازگی مواد حفظ می گردد. همچنین یک صفحه فلزی در عقب یخچال قرار دارد که به خوبی از هدر رفتن سرما جلوگیری می کند.

·       انعطاف پذیری: در این یخچال فریزر یک قفسه با عنوان Flex Zone قرار داده شده است. تنها با لمس یک دکمه می توانید این قفسه را از یخچال به فریزر تبدیل کرده و از آن نهایت استفاده را ببرید.

·       فن آوری فود شودکیس: بر روی درب اصلی یخچال یک درب کوچک تعبیه شده تا شما بتوانید بدون باز کردن درب اصلی مواد غذایی همچون نوشیدنی ها، پنیر، سس و … را از یخچال خارج کنید.

·       سیستم سرمایش سه گانه: دیگر نگران ایجاد بوهای نامطبوع در یخچال و ابو گرفتن مواد غذایی نباشید. با استفاده از سیستم سرمایش سه گانه جریان هوای یخچال و فریزر کاملا از هم جدا هستند. دما و رطوبت به میزان متعادل حفظ می شود و بوی مواد با هم ترکیب نمی شوند.

·       یخساز و آبسرد کن یکپارچه: در یخچال فریزر فود شوکیس سامسونگ مدل Romano STS آبسردکن و یخساز در کنار یکدیگر طراحی شده و هر لحظه که بخواهید می توانید به آب خنک یا یخ دسترسی داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669