1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H146

408 بازدید
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H146

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H146 یک ماشین لباسشویی بسیار پرطرفدار از برند سامسونگ است که با داشتن ظرفیت 12 کیلوگرمی یک انتخاب مناسب برای خانواده هایی با جمعیت متوسط و پر جمعیت به شمار می رود. موتور به کار رفته در این ماشین از نوع اینورتر دیجیتال بوده و می تواند در هر دقیقه تا 1400 دور بچرخد.

ویژگی های ماشین لباسشویی سامسونگ H146

استفاده از این ماشین لباسشویی بسیار ساده است. این ماشین دارای حالت های شست و شوی چندگانه و متفاوت است که تنها با چرخاندن ولوم کنترلی روی آن می توانید از آن ها استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این دستگاه برقی می توان به سیستم محافظ داخلی در برابر نوسانات برقی اشاره کرد که شما را از خرید جداگانه محافظ بی نیاز می کند.

از طریق اتصال به تلفن همراه می توانید به راحتی عملکرد ماشین را از راه دور کنترل کرده و یا آن را به صورت خودکار عیب یابی و تعمیر کنید. مصرف انرژی این دستگاه بسیار پایین بوده به طوری که دارای بهترین رده انرژی یعنی A+++ می باشد.

فناوری حباب ساز به کار رفته در ماشین باعث می شود که مواد شوینده و آب به خوبی با هم ترکیب شده و تعداد بیشماری حباب ایجاد شود. این حباب ها به راحتی به بافت لباس ها وارد شده و آن ها را تمیز می کنند. شست و شوی خودکار دیگ از دیگر ویژگی های این ماشین است که می تواند افراد وسواس در شست و شو را نیز راضی به خرید کند.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H146 دارای موتور اینورتر دیجیتال بوده که مصرف انرژی را تا حد ممکن کاهش داده و طول عمر دستگاه را چند برابر می کند. این ماشین دارای سنسور تشخیص وزن لباس بوده تا وزن بیش از اندازه البسه باعث خرابی دستگاه نشود.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669