1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

پیشتازی سامسونگ در طراحی ماشین های ظرفشویی

364 بازدید
پیشتازی سامسونگ در طراحی ماشین های ظرفشویی

برند سامسونگ در تولید لوازم خانگی به حدی معروف و محبوب است که کمتر کسی را می توان یافت که آشنایی با این برند و لوازم خانگی نداشته باشد. سامسونگ سالیان دراز است که در عرصه تولید لوازم برقی خانگی فعالیت دارد و شاید این دانستن این مطلب برای شما جالب باشد که مهمترین دلیل این همه شهرت و اعتبار، استفاده از آخرین تکنولوژی های دنیا در ساخت و طراحی لوازم برقی است به گونه ای که همیشه با نوآوری ها خود، مردم را به حیرت آورده است.

سامسونگ تنوع زیادی را در تولید لوازم برقی به کار برده است و تعداد زیادی از لوازم مورد نیاز مردم را تولید کرده است که از جمله آن می توان به ماشین ظرفشویی اشاره نمود.

تحولی بزرگ در ماشین های ظرفشویی سامسونگ

همان گونه که گفتیم سامسونگ به مسئله نیاز مشتریان اهمیت می دهد که الان مردم با چه مسئله ای بیشتر درگیر هستند تا بتواند نیاز آن ها را رفع کند. برای مثال با توجه به این که در سال های اخیر، بیشتر خانم ها در بیرون از منزل مشغول به فعالیت هستند لذا سامسونگ با طراحی و ساخت لوازم خانگی و استفاده از فناوری های نوین، به کمک آمده و سعی کرده است که شرایط را برای مشتریان آسان نماید. برای این منظور، در ساخت و طراحی ماشین های ظرفشویی سعی نموده است که تمام تلاش خود را برای  به روز نمودن این وسیله و افزایش عملکرد آن انجام دهد. در این راستا، اقدام بسیار جالبی که سامسونگ برای ماشین های ظرفشویی انجام داده است، استفاده از تکنولوژی دیوار آبی است.

تکنولوژی دیوار آبی چیست

در ماشین های ظرفشویی برندهای دیگر، شما آبپاش هایی را مشاهده می کنید که در کف دستگاه قرار گرفته اند و به صورت مدور چرخیده و آب را به ظروف می پاشد. این حالت شستن یک مشکل دارد و آن هم مسئله درست شسته نشدن ظروف کنجی دستگاه است. لذا سامسونگ با استفاده از تکنولوژی دیوار آبی، این مشکل را رفع نموده است.

سامسونگ در کف ماشین های ظرفشویی، آبپاشی را قرار داده است که به جای حرکت مدور، از عقب به جلو حرکت می کند و آب را به ظروف می پاشد. این کار باعث می شود که آب با قدرت به ظروف پاشیده شود و در نتیجه ظروفی که در گوشه کنار ماشین ظرفشویی قرار گرفته اند، به خوبی شسته شوند و لذا کیفیت شست و شوی ظروف بسیار افزایش می یابد. جالب است بدانید که این تکنولوژی توانسته است تا 10 برابر مصرف آب را کم کند. به همین دلیل سامسونگ در زمینه ماشین ظرفشویی، بسیار در میان مردم مطرح شود.

لینک های مفید :

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669