1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

شرایط ضمانت نامه ها و گارانتی وسایل برقی سامسونگ

812 بازدید
شرایط ضمانت نامه ها و گارانتی وسایل برقی سامسونگ

برند سامسونگ با توجه به این که به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندهای جهانی در زمینه تولید انواع وسایل برقی خانگی محبوبیت زیادی را در میان مشتریان دارد، لذا به منظور حفظ این اعتبار و جلوگیری از لطمه دیدن توسط رقیبان خود و از طرف دیگر به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، نه تنها برای کلیه لوازم برقی تولیدات خود، گارانتی در نظر گرفته است، بلکه شرایطی را نیز برای این ضمانت نامه ها در نظر می گیرد تا از این طریق راهی برای ورود تخلف به حوزه کاری خود وجود نداشته باشد. قبل از این که به بیان این شرایط بپردازیم، این نکته را متذکر می شویم که به طور کلی، بهترین برندهای تولید کننده لوازم برقی خانگی، حداکثر مدت زمان گارانتی را برای حمایت از کالاهای خود در نظر می گیرند و همین فاکتور می تواند در زمان خرید، یکی از معیارهای انتخاب نوع برند باشد.

شرایط گارانتی لوازم برقی سامسونگ

1-   داشتن برچسب هولوگرام

به طور کلی توجه داشته باشید که هر گونه ضمانت نامه ای در صورتی که برچسب هولوگرام نداشته باشد، هیچ گونه اعتباری برای دریافت خدمات پس از فروش به صورت رایگان نخواهد داشت.

2-   پوشش خدمات پس از فروش توسط گارانتی

برند سامسونگ سعی بر این دارد که با توجه به نوع وسیله برقی، بیشترین خدمات تعمیرات و یا تعویض قطعات را تحت پوشش گارانتی قرار دهد تا در صورت بروز عیب در وسیله برقی در مدت زمان اعتبار ضمانت نامه، مشتری اطمینان خاطر از بابت هزینه های تعمیرات داشته باشد. این اقدام برند سامسونگ، محبوبیتش را در میان مشتریان دو چندان نموده است.

3-   اعتبار ضمانت نامه تنها برای نمایندگی های مجاز سامسونگ

لازم به ذکر است که اگر تمایل به استفاده از خدمات پس از فروش وسایل برقی سامسونگ با استفاده از گارانتی تعریف شده برای آن وسیله دارید، حتما باید تعمیرات وسایل را به نمایندگی تعمیرات سامسونگ بسپارید در غیر این صورت برند سامسونگ هیچ گونه تعهدی برای ارائه رایگان خدمات پس از فروش برای تولیدات خود نخواهد داشت.

4-   اعتبار زمانی گارانتی وسیله برقی

در صورتی که وسیله برقی شما معیوب شده و و بخواهید تعیمرات آن به صورت رایگان از طریق گارانتی صورت گیرد، باید ضمانت نامه مورد نظر، اعتبار زمانی داشته باشد و در صورت رد شدن زمان اعتبار، این گارانتی هیچ گونه اعتباری نداشته و شما باید هزینه کلیه خدمات ارائه شده را شخصا پرداخت نمایید. لذا در زمان خرید وسایل برقی حتما به این مسئله توجه داشته باشید.

لینک های مفید :

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669