1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ مدل RT580 PN

643 بازدید
یخچال فریزر سامسونگ مدل RT580 PN

یخچال فریزر سامسونگ مدل RT580 PN دارای 5 حالت دلخواه نگه داری مواد غذایی است که با توجه به نوع و حجم مواد قرار داده شده در یخچال می توانید آن ها را انتخاب کنید. انتخاب مناسب هر کدام از حالت ها مصرف انرژی را به مقدار بهینه کاهش می دهد.

ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ RT580 PN

این یخچال فریزر دارای رده انرژی A+ بوده و مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. با وجود آب سرد کن و یخ ساز شما همواره به آب خنک دسترسی دارید. سیستم هوای گردش چندگانه موجود در یخچال هوای سرد را به طور یکنواخت در تمامی قسمت های یخچال به جریان درآورده تا تمامی مواد خوراکی در شرایط ایده آل و مناسب قرار بگیرند.

کمپرسور به کار رفته در این دستگاه برقی نیز از نوع اینورتر و دیجیتال است تا مصرف انرژی تا کم ترین مقدار ممکن کاهش پیدا کرده و طول عمر دستگاه بالا رود. فیلترهای ضد باکتری به کار رفته در یخچال به طور متناوب میکروب های موجود در فضا را تشخیص داده و آن ها را از بین می برند.

این یخچال فریزر دارای دو طبقه مخصوص نگه داری میوه و سبزی بوده و شما می توانید دما و حرارت مورد نظر خود را در این بخش تنظیم کنید. جنس طبقات یخچال از شیشه نشکن و مقاوم بوده و شما می توانید به راحتی آن ها را بیرون آورده و بشوئید. سیستم خنک کنندگی این یخچال نیز از نوع دو گانه و به صورت مجزا برای یخچال و فریزر است.

یخچال فریزر سامسونگ مدل RT580 PN دارای قفسه ایزی اسلاید برای دسترسی راحت تر به مواد غذایی پر مصرف است تا در زمان کوتاهی به آن ها دسترسی پیدا کنید. در صورتی که عجله دارید می توانید از حالت سرمایش پر قدرت و سریع دستگاه نیز برای انجماد سریع مواد غذایی استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669