1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

یخچال درب فرانسوی سامسونگ مدل Romano B

815 بازدید
یخچال درب فرانسوی سامسونگ مدل Romano B

یخچال درب فرانسوی سامسونگ مدل Romano B یکی از بهترین و کارآمدترین یخچال های موجود در بازار است که تا سال ها خیال شما را بابت خرید مجدد یخچال و یا حتی تعمیر آسوده می کند. این یخچال دارای سیستم خنک کنندگی سه گانه بوده و هوای سرد را به طور کاملا یکنواخت در تمامی بخش های یخچال به جریان می اندازد.

ویژگی های یخچال درب فرانسوی سامسونگ Romano B

یکی از ویژگی های جالب این یخچال دارا بودن منظقه فریز زون است که در زمان بسیار کوتاهی از یخچال به فریزر تبدیل می شود. سرمایش دقیق به کار رفته در طراحی یخچال همچنین تاثیر نوسانات برق روی دمای داخلی یخچال را به حداقل رسانده تا طعم خوب و تازگی مواد تا مدت ها حفظ شود.

با استفاده از درب فود شوکیس شما می توانید به راحتی به مواد پر مصرف خود دسترسی پیدا کنید. در عقب یخچال یک صفحه فلزی سرمایش به کار رفته است. این صفحه از هدر رفتن و بیرون رفتن هوای سرد هنگام باز ماندن درب جلوگیری می کند.

این یخچال و فریزر 28 فوت ظرفیت دارد. در کنار ظرفیت بسیار مناسب این یخچال، طراحی آن به گونه ای است که می توانید تمامی مواد خوراکی را به طور مرتب سرجای مناسب قرار داده و از فضای دستگاه به صورت بهینه استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به آب سرد کن و یخساز اشاره کرد که در هر زمان به شما امکان دسترسی به آب خنک را می دهد.

یخچال درب فرانسوی سامسونگ مدل Romano B دارای مصرف انرژی بسیار پایین و گواهی نامه انرژی استار بوده که مصرف انرژی را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش داده است. این یخچال دارای دو کشو جداگانه نگه داری میوه و سبزیجات بوده که می توانید رطوبت و دمای آن را به صورت جداگانه تنظیم کنید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669