1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 با ظرفیت 9 کیلوگرم

334 بازدید
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 با ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 یکی دیگر از ماشین‌های لباسشویی برند سامسونگ است که خانواده‌های متوسط و پر جمعیت می‌توانند برای شست و شوی لباس‌های خود از آن استفاده کنند. این ماشین لباسشویی ظرفیت 9 کیلوگرم داشته و می‌توانید علاوه بر لباس، می‌توانید از آن برای شست و شوی ملحفه، پتو و هوله نیز استفاده کنید. این ماشین لباسشویی همانند دیگر لباسشویی‌های پیشرفته و جدید قابلیت اضافه کردن لباس حین کار را دارد، پس اگر بعد از شروع به کار لباسی را فراموش کرده اید، به راحتی می‌توانید آن را حین شست و شو اضافه کنید.

فناوری حباب ساز به کار رفته در ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 باعث می‌شود، مواد شوینده به راحتی وارد تار و پود لباس‌ها شده و بدون کوچکترین آسیبی به بافت لباس آن را کاملا شست و شو دهد. موتور به کار رفته در این ماشین لباسشویی از نوع اینورتر بوده و لرزش ماشین حین حرکت را تا کم ترین حد ممکن پایین می‌آورد. دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 نیز از نوع الماسه بوده و برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های دیگ حالتی مشابه شست و شوی دستی فراهم می‌کند تا لباس‌ها به طور کامل شسته شوند.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494

میزان مصرف انرژی این ماشین لباسشویی بسیار پایین بوده و دارای رده انرژی +++A می‌باشد. شما با استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ P1494 می‌توانید از برنامه‌های شست و شوی مختلفی مانند شست و شوی سریع تنها در نیم ساعت، شست و شوی البسه مختلف با جنس‌های مختلف استفاده کنید. خیس خوردن لباس‌ها از دیگر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی است که باعث می‌شود لباس‌ها قبل از شست و شو در آب خیس خورده تا آلودگی‌ها به راحتی از لباس پاک شود. سیستم عیب یاب خودکار، هیتر سرامیکی پر قدرت، قفل کودک از دیگر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی بسیار عالی و کاربردی می‌ ‌باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669