1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

چگونه شکاف هوا را در ماشین ظرفشویی تمیز کنیم؟

1081 بازدید
چگونه شکاف هوا را در ماشین ظرفشویی تمیز کنیم؟

بسیاری از افراد می دانند که ماشین ظرفشویی به چیز کوچکی روی سینک متصل می‌شود، حتی برخی می‌دانند که این چیز کوچک، شکاف هوا است. با این حال، بسیاری از افراد می‌پرسند که «دلیل وجود شکاف هوا چیست؟» شکاف هوا برای جلوگیری از سیفون شدن آب خارج از ماشین ظرفشویی استفاده می‌شود. زمانی که آب در شلنگ تخلیه جریان می‌یابد، مکش را آبی که هنوز درون ماشین ظرفشویی قرار دارد انجام می‌دهد. شکاف هوا، سوراخی برای ورود هوا ایجاد می‌کند. به این طریق، آب، زمانی که باید و در زمان پمپ انجام می‌شود، از ماشین ظرفشویی به سمت خارج هدایت می‌شود. مزیت دیگر یک شکاف هوا این است که اگر شلنگ تخلیه گرفته شودف ماشین ظرفشویی هنوز می‌تواند آب را به بیرون پمپ کند. به جای جریان یافتن در شلنگ، که معمولاً باید اینگونه باشد، آب را می‌توان از طریق شکاف هوا و درون سینک جریان داد. با این حال، دلیل وجود این شکاف در اصول لوله کشی برخی از جوامع این است که اطمینان حاصل شود که فاضلاب هرگز درون سینک، سپس وارد ماشین ظرفشویی و در ادامه به تاسیسات آب از طریق اتصال ماشین به منبع آب شرب، برگشت نمی‌شود.

توجه: لطفاً اصول ایمنی را پیش از تلاش برای تست یا تعمیر بخوانید.

خط تخلیه ماشین ظرفشویی معمولاً به شکاف هوا تعبیه شده در سطح کانتر بالاتر از سینک متصل می‌شود. خط تخلیه از شکاف هوا به محل دفع زباله یا مستقیماً به بخش تخلیه سینک امتداد می یابد. اگر شلنگ تخلیه بین شکاف هوا و بخش تخلیه، تا حدی یا به طور کامل مسدود شود، آب از ماشین ظرفشویی به سمت شکاف هوا و به سینک تخلیه می‌شود.

برای برطرف کردن انسداد، شلنگ را جدا کنید و آن را تخلیه کرده یا جایگزین کنید. در حالی که شلنگ جدا شده است، ورودی بخش دفع زباله ماشین ظرفشویی را از جهت تمیز بودن بررسی کنید.

اگر بخش تخلیه زباله اخیراً تعویض شده یا ماشین ظرفشویی به تازگی وصل شده است، پلاگ این بخش را بررسی کنید. خط تخلیه ماشین ظرفشویی به بخش تخلیه زباله متصل می‌شود و در این خط تخلیه یک پلاگ (مسدود کننده) وجود دارد که باید پیش از استفاده از ماشین جدا شود. اگر جدا نشود، آب به درستی تخلیه نشده و از شکاف هوا بیرون می‌زند.

اگر مشکل پابرجاست، ممکن است نتیجه تخلیه آهسته باشد. سعی کنید بخش تخلیه را با دستگاهی مکانیکی تمیز کنید. مواد شیمیایی در تمیز کردن تخلیه آهسته اثر چندانی ندارد، چون این مواد سریع حرکت می‌کنند.

لینک های مفید :

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669