1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماکروفر سامسونگ مدل SAMI14-D

699 بازدید
ماکروفر سامسونگ مدل SAMI14-D

ماکروفر سامسونگ مدل SAMI14-D در ابعاد مناسب و گنجایش بالا طراحی شده و شما می توانید آن را برای منزل، محیط کار و یا حتی کافی شاپ خود خریداری کنید. این ماکروفر دارای ظرفیت 35 لیتری بوده و علاوه بر تهیه وعده های غذایی خود می توانید در مهمانی هایتان نیز از آن برای پخت غذا استفاده کنید.

ویژگی های ماکروفر سامسونگ SAMI14-D

این ماکروفر دارای موتور دوگانه گریل با توان 2250 وات بوده و می توانید غذاهایی بسیار لذیذ و سالم بدون نیاز به قطره ای روغن با آن تهیه کنید. سیستم گرمایشی این ماکروفر به گونه ای است که حرارت را به طور کاملا یکنواخت در محیط پراکنده کرده و از نیم سوز شدن بخشی از غذا و خام ماندن بخش دیگر جلوگیری می کند.

از دیگر ویژگی های بسیار کاربردی این ماکروفر می توان به پخت کانوکشن آن اشاره کرد. کانوکشن فضایی مشابه با فر را در فضای داخلی ماکروفر ایجاد کرده و شما می توانید انواع مختلف شیرینی و کیک را با آن آماده کنید. منبع های حرارتی در این حالت نیز در سمت بالا و پایین قرار داشته و شیرینی ها و دسرهای شما کاملا پخته می شوند.

جالب است بدانید در این ماکروفر از یک روش جدید برای طبخ سریع غذا استفاده شده است. دمای پخت در این حالت تا اندازه ای بالا رفته که شما می توانید در زمان بسیار کوتاه تر از مقدار معمول، غذای خود را آماده کنید.

ماکروفر سامسونگ مدل SAMI14-D دارای شبیه سازی حالت سرخ کن بدون نیاز به روغن است. در این حالت گریل با سیستم پخش هوای گرم ترکیب شده و غذاهایی ترد و خوشمزه آماده می کند. سینی به کار رفته در دستگاه از نوع گردان و محفظه داخلی آن از جنس سرامیک بوده و می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما به شمار رود.

 

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669