1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ویژگی خدمات پس از فروش لوازم برقی سامسونگ

360 بازدید

در میان برندهای مختلفی که در زمینه تولید انواع لوازم برقی خانگی وجود دارد، برند سامسونگ به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین برندهای جهانی شناخته شده است که این اعتبار را از دو طریق به دست آورده است:

1-   استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا در ساخت وسایل برقی به منظور ارائه بهترین کارایی

2-   ارائه خدمات پس از فروش برای حمایت از کالاهای تولید خود

این مسئله برای هر مشتری اهمیت دارد که وسایل برقی مورد نیاز خود را از برندی خریداری کند که کمترین عیب در هنگام استفاده، در وسایل رخ دهد و در صورت خراب شدن وسیله، نمایندگی های معتبر برند مورد نظر در نزدیک ترین منطقه جغرافیایی او وجود داشته باشد تا بتواند تعمیرات وسیله برقی به یک تیم متخصص بسپارد. در این راستا، برند سامسونگ با راه اندازی نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کلیه استان های کشور، از کالاهای تولید خود حمایت کرده است و خدمات پس از روش زیر را برای وسایل تولید خود ارائه می کند:

1-   در نظر گرفتن گارانتی برای کالاهای تولیدی

سامسونگ متناسب با نوع وسیله برقی، مدت زمانی را به عنوان گارانتی وسیله در نظر می گیرد تا در صورت بروز هر گونه خرابی در این بازه زمانی و در صورت ارجاع خرابی به نمایندگی تعمیرات سامسونگ، کلیه خدمات تعمیرات و تعویض قطعات وسیله برقی، به طور رایگان انجام شود.

2-   ارائه گارانتی برای تعمیرات وسایل برقی

زمانی که تعمیرات وسیله برقی صورت گرفت، این امکان وجود دارد که مجددا همان عیب در وسیله رخ داده و یا در اثر تعمیرات انجام شده، وسیله برقی در قسمت های دگیر دچار خرابی شود. لذا نمایندگی تعمیرات سامسونگ یک بازه زمانی را برای حمایت از خدمات تعمیرات خود در نظر می گیرد. در صورتی که در این مدت زمان تعیین شده مجددا عیب مورد نظر رخ داده و یا خرابی دیگری در اثر تعمیرات انجام شده به وجود آید، نمایندگی تعمیرات سامسونگ خود را موظف می داند که از تعمیرات خود حمایت کرده و به طور رایگان، مجددا وسیله برقی را تعمیر نماید.

3-   استفاده از قطعات اصلی و ارجینال برای تعمیرات

این امکان وجود دارد که در جریان عیب به وجود آمده در وسیله برقی، قطعه ای از وسیله سوخته و نیاز به تعویض آن باشد. شما می توانید به هر تعمیرکار اطمینان کنید زیرا ممکن است از قطعات  چینی و بی کیفیت برای این منظور استفاده کند. اما نمایندگی تعمیرات سامسونگ در راستای رضایتمندی مشتری و ارتقا اعتبار جهانی خود، از قطعات اصلی و با کیفیت برای این منظور استفاده می کند تا سلامت وسیله برقی حفظ گردد.

لینک های مفید :

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669